تاثیر انیمیشن و موشن گرافیک در جذب مشتری

انیمیشن و موشن گرافیک را می توانید امروزه در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون ببینید که در قالب یک تبلیغ ظاهر شده و شاید هیچ کدام از ما از آن خبر نداشته باشیم اما زمانی که قرار است با آن رو به رو شویم متوجه می شویم که تمام اطراف ما پر از تبلیغات گسترده ای است که با استفاده از موشن گرافیک طراحی شده است و ما از آن بی اطلاع هستیم، امروزه با استفاده از تیزر تبلیغاتی متنوع می توان جایگاه خود را در بازار پیدا کرد که البته باید طوری طراحی شود که کاربر پس از پخش تیزر به تبلیغ شما خیره شده و در صورت رضایت آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

همین موضوع باعث می شود که شما در کوتاه ترین زمان ممکن بر سر زبان ها بیفتید و هر کجا که نام شما باشد مخاطب ناخودآگاه به یاد برند شما بیفتد که اگر کیفیت مناسب داشته باشد برای همیشه می توانید اولین مشتریان خود را به مشتری دائمی تبدیل کنید، البته لازم به ذکر است که صنف کاری شما برای انجام چنین کاری مرتبط است و ملاک صرفا بر روی انیمیشن و موشن گرافیک نیست! به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نباید خود را برند مواد غذایی مقایسه کند چرا که جذب اعتماد در لوازم خانگی بسیار سخت تر از مواد غذایی است که در فروشگاه ها یافت می شود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انیمیشن و موشن گرافیک با ما همراه باشید.

تاثیر انیمیشن و موشن گرافیک در جذب مشتری

تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک چیست  

در این بخش قصد داریم به صورت کوتاه به تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک بپردازیم چرا که بیشتر افراد به دنبال کسب اطلاعات در خصوص تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک هستند که پیشنهاد می گردد برای دانستن و پی بردن به این موضوع تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام سوالات خود دست پیدا کنید، به طور کلی تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک به شرح زیر می باشد که عبارت است از:

  • هر کدام از آن ها متقاضی مختص به خود را دارد بدین معنی که محتوا و ساختار آن به طور کلی متفاوت است.
  • انیمیشن بیشتر برای قصه گویی یا یک نمایش سینمایی به کار می رود که در نهایت در تلویزیون و سینما به نمایش در می آید، در صورتی که موشن گرافیک بیشتر در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از اصلی ترین تفاوت آن ها می توان به پایان داستان اشاره کرد که در انیمیشن در اکثر مواقع نتیجه گیری را به بیننده ارجاع می دهند، یعنی برداشت نهایی بر عهده ی بیننده است اما در موشن گرافیک هدف این است که مخاطب یا کاربر شما را به یک برند یا موضوع خاص هدایت کند، بنابراین متوجه می شویم که استفاده از موشن گرافیک بیشتر برای تیزر تبلیغاتی استفاده می شود.
  • هزینه ی تولید یک انیمیشن به مراتب بیشتر از تبلیغات یا پخش تیزر است.
  • شما در موشن گرافیک سعی دارید با سرگرم کردن کاربر آن را به خواسته ی خود نزدیک کنید در صورتی که در انیمیشن ممکن است پند، نصیحت یا یک داستان واقعی نهفته باشد.

تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک چیست

هدف از طراحی موشن گرافیک چیست؟

زمانی که صحبت از تیزر تبلیغاتی می شود مطمئنا به دنبال مکانی برای طراحی موشن گرافیک خود هستید که از ایده های نوین افراد به منظور رسیدن به هدف انجام می شود، البته با توجه به پیشرفت در تکنولوژی موشن گرافیک در هر کجا مانند: شبکه های اجتماعی، تلویزیون، فیلم و سینما و همچنین وب سایت ها دیده می شود و بسیاری از مجموعه ها در تلاشند با استفاده از طراحی و همچنین پخش تیزر خود را در میان رقبا به اثبات و محبوبیت برسانند.

بنابراین متوجه شدیم که هدف از طراحی موشن گرافیک این است که مشتریان و مخاطبان را به سمت مجموعه ی خود جلب کنید و اگر این کار را به نحو احسن انجام دهید مطمئنا به خواسته ی خود دست پیدا خواهید کرد چرا که بسیاری از مجموعه با استفاده از این روش خود را در میان رقبا به جلو انداختند.

هدف از طراحی موشن گرافیک چیست؟

مشاوره رایگان در خصوص طراحی و اجرا

 با توجه به موارد ذکر شده بالا که در مورد تیزر و تفاوت آن با انیمیشن توضیح دادیم متوجه شدیم که برای قدم نهادن در عرصه ی موفقیت و همچنین حوزه رقابت نیازمند بروز کردن تبلیغات خود هستید، به عنوان مثال تبلیغاتی که در گذشته بر روی پوستر یا تراکت انجام داده و آن را پخش می کردید امروزه جایگاه ویژه ای در میان بازار ندارد، شاید از نظر تبلیغاتی نیازمند حضور و وجود تراکت یا پوستر در دستور کار یک مجموعه باشد اما بهتر است که از روش های نوین نیز بهره مند شوید تا با استفاده از تبلیغات هدفمند مشتریان خود را در دنیای مجازی و اینترنت پیدا کنید.

موشن گرافیک و انیمیشن

 

مخصوصا با توجه به شیوع کرونا مجموعه هایی که در این زمینه فعالیتی نداشتند آسیب جدی در کسب و کار خود دیدند و بالعکس فروشگاه هایی مانند فروشگاه لباس که به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رساندند با توجه به شیوع کرونا و خانه نشینی بسیار از بانوان توانستند سود کلانی از این روش به دست بیاورند که البته در دوره کوتاه نمی توانستند به این امر مهم دست پیدا کنند چرا که برای وارد شدن رقابت با هم صنف های خود نیازمند سپری شدن مدت زمان طولانی است، یعنی اگر در کسب و کاری چنین وعده ای به شما داده شد که در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود دست پیدا می کنید باید این مورد را خدمت شما عرض کنیم که برای رسیدن به موفقیت نیازمند پیمودن راه های پر پیچ و خمی است که باید برای رسیدن به مقصد تلاش فراوان کرد، بنابراین اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید بهتر است که با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نماییم، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد، مطمئنا با استفاده از پرسش و پاسخ و همچنین روی هم گذاشتن ایده ها می توان اثری فوق العاده ای خلق نمود تا در نزد مخاطبان شما منحصر به فرد باشد.

برای مشاوره هدایت به صفحه تماس با ما

لطفا برای سلامتی خود و خانواده خود و هم میهنانمان ماسک بزنیم و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم

سلامت و شاد باشین